Thursday, November 26, 2009

对不起啊..(25/11/09)

之前那个post太多不雅文字了
我会将粗话真正的骂出来时就是代表我有点神志不清了= = (too angry lol)
(虽然平时跟朋友在一起时也会说啦,不过也只是用来当助词或者夸张语法 xD )

那些充满了粗口的post我不会删除,因为想让我自己看一下自己的丑陋..
有些事情对别人自私也就是对别人宽容嘛~~(别怪我啊啊= =)
以后会尽量减少粗口的使用量的啦..
有读我的blog的小朋友,大朋友,老朋友,新朋友们,就请多多包含啦 orz

---------这是分割线---------

假期还真是有够闷的啊..
原本是有计划要打工的..
泡汤了啊啊啊啊啊啊啊!!
怎么办办办办办办办办??
很闲闲闲闲闲闲闲闲啊!!
来人啊啊啊啊啊啊啊啊!!
帮我找份工作啦啦啦啦!!
**
注:请忽略红色字,那些都是多余的

5 comments:

Garfield said...

actually those are beautiful words, u should always use them to avoid psychology problem.

use more vulgar words can release stress.

hahahaa, as long as u dun use it when u talk to ur grandma can already.

lol

Andy Hew a.k.a 啊木 said...

actually,i used vulgar once before while arguing with her = =
my mind was over loaded with anger because she accused me of doing something wrong
but ya,vulgar sure can release those stress and anger xD
i feel much better after that post

you are the Garfield from the P1 "advertising" post right?
nice thing you did xD
P1 is really getting my nerves,i had been trying to change my template for the last 10 hours= =
still P1 doesn't give hope to me..

AvOn said...

你要做pavilion吗???=)

Andy Hew a.k.a 啊木 said...

Pavilian 哦..
可以给更多详情吗?
我应该会接的xP

Garfield said...

yeah, i am that Garfield
lol